جملات عاشقانه آبتین


دنیــــــــای آبتیــــن

آبتین وعروسکش

گلچین جدیدترین جملات عاشقانه همراه با عکس








اما پائیز...

فصل خرمالوست

فصل گَسِ تنهایی!!!

فصل هزار چیزی است که یک جایش میلنگد

شاید فصل هزار بهانه ی دیوانگی...


.

.

.

.



دل دیوانه ام هوای تب وتاب کرده است

هوای تپش برای لبانت...

هوای آرامش کرده است دلم...

هوای گریستن درآغوشت...


دل دیوانه ام هوای جنون کرده است این بار...

.

.

.

.

تقصیر از من است ........


آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی ...!

یادم رفت بپرسم “ کنار خودت یا خاطره هایت ...!؟؟؟


.

.

.

.




هنوز هم وقتی باران میبارد،

تنم را به قطرات باران می سپارم!

می گویند باران رساناست،

شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند ........


.

.

.

.

بوسه یعنی لذت دلدادگی

لذت از شب لذت از دیوانگی 

بوسه آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن 

بوسه آتش میزند بر جسم وجان

بوسه یعنی عشق من با من بمان........


.

.

.

.




راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به تو توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری!........
 

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت8:11---24 شهريور 1393
این دل که میگویند نمیدانم کجاست؟

اما گاهی عجیب میگیرد!

گاهی دلتنگ می شود!

گاهی هم چاره ای جز صبر ندارد

گاهی به در بسته میخورد و هر چه به هر جا میرود باز هم ...

این دل که میگویند نمیدانم کجاست مثل عقل مثل خدا ...

مثل خدا که نمیدانم کجاست

مثل خدا که تا به حال ندیدمش

مثل خدا که گاهی دلگیر میشوم از اینکه چرا سرش اینقدر شلوغ است که مرا فراموش کرده غافل از

اینکه من او را فراموش می کنم...

مثل خدا که گاهی عجیب دلتنگش میشوم

مثل خدا که گاهی میخواهم از همه چیز به او پناه ببرم

مثل خدا

اما خدا تو که بی مثالی!

میدانم که حرفم را فهمیدی میدانم که میفهمی چه میگویم

خدای بی مثال دلم گرفته ...دلی که نمیدانم کجاست !

شاید آمده پیش تو

دلم را پس نفرست فقط راه را نشانم بده تا من هم بیایم..


رها
ساعت8:10---24 شهريور 1393
دلم خیلے بیشتر اَز حَجمَش پراَست ؛

پر اَز جاے خالے تو

پر اَز دلتنگے براے نگاهِ تو

پر اَز تــ♥ــو


بهار
ساعت21:49---10 شهريور 1393
با خیال دیگری میرفت
و
من ساده چه عاشقانه
کاسه ای آب
پشت سرش
خالی می کردم......


rooze19
ساعت18:12---5 شهريور 1393
بهترین راه برای در امان ماندن از دلشکستگی ها
این است که هیچ چیزی از هیچ کسی توقع نداشته باشید . . .


nadiya
ساعت15:05---3 شهريور 1393
درود
ابتين من چرا نميتونم وبلاگتو لينك كنم تو وبلاگ خودم؟؟؟؟؟؟؟اين اويش بود!
دوم اينكه چرا من همش بيام وبلاگ تو
تو چرا وبلاگ من نمياي؟؟؟؟؟؟


يه اشناي غريبه
ساعت1:54---30 مرداد 1393
ما که ندیدیم
ولی میگن
خیلی حال می ده یکی واقعا
دوستت داشته باشه


nadiya
ساعت1:52---30 مرداد 1393
دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی…
یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین…


nadiya
ساعت1:50---30 مرداد 1393
وقتی بغضم شکسته شد...

و نفس هایم؛

غرق شد در اندوه و بی تابی،

فقط "سکوت" با من بود!!

گاه گاهی که تنم...

خسته از لحظه ها؛

به سوی تلخ ترین مرداب زندگی کشیده می شد،

و شب هایی که بالشم

خیس می شد از اشک شبانه حسرت...

فقط "سکوت" با من بود
فقط "سکوت" با من بود
فقط "سکوت" با من بود


بهار
ساعت19:55---26 مرداد 1393
پدرم وصیت نامه ات راخط به خط خوانده ام!! وصیت نامه ای که سر تا سر پر از مهر و عشق بودو دیدم اما!!
پدرم ای کاش بودی این روزگار من را میدیدی کاش می بودی و درس های زیادی به من میدادی!! کاش بودی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








طراح : آبتین ـ


امارگیر حرفه ای سایت